Pagina's

maandag 1 september 2014

Top kinderkleding collecties herfst/winter 2014 deel 2/2

Foto's met het meisje via Smallable, Foto jongen met de hoed via Hello Alyss, Foto van jongen met masker op trui via Orange Mayonnaise
 
 
Foto's via Stella Mccartney kids

Foto's via Zara kids
 
Foto's via Dolce and Gabbana Kids

Foto's via Domica kidswear
 
Foto van baby via Ministyleblog, Overige foto's via Tiny cottons
 

(Top children fashion collections Fall/Winter 214 part 2/2)
Weer zes geweldige kinderkleding collecties voor de herfst en winter van 2014. Ik zou er eigenlijk vijf laten zien, maar ik kon gewoon geen keuze maken. Zoveel inspiratie! Je ziet veel gebreide en wollen items. Koper- en grijskleuren, maar ook basiskleuren zoals bij Stella Mc Cartney. Veel fantasiefiguren en dieren, rijkelijk bedrukt of geborduurd.
 
Sommige collecties, zoals die van Dolce Gabbana zijn enorm prijzig. Bekijk ze als bron van inspiratie. Ook met goedkopere items kan je een look bereiken. Of mix gewoon alle trends door elkaar. 
 
Bekijk ook de vijf geweldige kinderkleding collecties die ik een dikke week geleden liet zien op mijn blog hier.

2 opmerkingen:

  1. Wat is die Tiny Cottons collectie fantastische zeg! Heb stiekem al even op hun site zitten loeren.. ;) Thnks voor de introductie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he! Zo eenvoudig en leuk uitgewerkt allemaal. Ik kijk altijd uit naar hun nieuwe collecties.
      En sorry voor mijn late reactie. Ik zag je reactie net pas.

      Verwijderen