Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Valentine inspiration

Ik heb wat leuke creatieve ideeën voor Valentijnsdag om met jullie te delen. Haast ieder idee zou ik ook echt zelf uit willen voeren. Met wat gekleurd papier, een snijmesje, een printer, lekker ijs, een hartvormpje, een porseleinstiftje (te vinden bij de xenos) en leuke hartballonnen (te vinden bij de Albert Heijn), zou het mij allemaal nog best eens kunnen lukken. Dat wordt moeilijk kiezen. Mijn grote Valentijn is ook altijd jarig op deze dag, dus ik moet altijd dubbel mijn best doen. En mijn jongste Valentijn zal ik ook niet vergeten. Veel plezier met je geliefden!

Valentine popup kaart


Minieco.co.uk met gratis template en uitleg

Doosje in de vorm van een hart


Minieco.co.uk met gratis template en uitleg

Hart van schepijs


Packed with love tape


Hartballonnen in een kast als verassing


Valentine Chocolade omslag

 
Schaaltjes voor het ontbijt met een lieve tekst

Via Pigeon toe, maar ook heel goed zelf te maken

Valentine cadeaupapier (1)
 
Minieco.co.uk om uit te printen

 
Valentine cadeaupapier (2) 


Raumdinge om uit te printen
 
Enveloppe met foto aan de binnenkant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten