Pagina's

vrijdag 12 september 2014

Nog een makkelijk kapsel voor meisjes met kroeshaar: een schuine vlecht pony

Je ziet online altijd van die prachtige, creatieve, verfijnde ingevlochten kapsels voor meisjes. Neem bijvoorbeeld een kijkje op de site Beads, braids & beyond. Zo goed kan ik dat echt nog niet! Met mijn huidige kwaliteiten (zeg maar) doe ik nog best wel lang over het vlechten van een kapsel. Langer dan 3 Dora tekenfilms (dat is max een uurtje, inclusief uitkammen, scheidingen maken en moisturizer) trekt mijn meisje van bijna 5, het echt niet.  Anders komt ze gewoon in opstand. Dus ik steek mijn energie voorlopig liever in makkelijke, maar creatieve vlechtwerkjes. Dus wel wat meer dan bijvoorbeeld alleen 5 grote losse vlechten op haar hoofdje. 

Deze laatste keer heb ik geprobeerd om een soort schuine pony van vlechten te maken. Bekijk mijn foto's voor het resultaat.    



Kleding: Hennes & Maurits
Luipaard slip on sneaker:  van een markt in Limburg (hier waren we op vakantie)

Little girl easy natural hairstyle: braided bangs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten