Pagina's

donderdag 25 september 2014

Sloppop Yeah: Een kinderlabel waar je vrolijk van wordt

Foto's Sloppop Yeah

Ik heb weer een superleuke Nederlandse kinderkleding label ontdekt via Instagram: Sloppop Yeah. Leuke naam ook! De kleding heeft wat weg van de laatste kinderkledingcollectie van Stella Mcartney. Frisse kleuren met zwart en wit als contrast, kriskras verdeeld over vlakken. Vrolijk en speels De wintermutsen met een kleurrijke pompom zijn echt mijn favoriet. Het lijkt wel of deze mutsen alleen in kleine babymaten gemaakt worden. Ik hoop dat er meer maten beschikbaar komen @+Sloppop Yeah . Daarnaast zijn er ook leuke kussens in dezelfde stijl als de kleding.

Liesbeth Disbergen is de eigenares van Sloppop Yeah. Wat haar label nog meer bijzonder maakt is dat zij tweedehands stoffen mixed met nieuwe materialen. Hoe cool is dat! Ik heb al eerder geschreven over een ander leuk handgemaakt kinderlabel Brass razoo kids die dit ook doet.  Ik hou er van! Sloppop Yeah is een label om in de gaten te houden.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, wat een cool stukje! Bedankt! xx Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Liesbeth, toen ik je collectie tegen kwam heb ik het gelijk op mijn lijstje gezet om op mijn blog te delen. Cool label! Succes!

      Verwijderen