Pagina's

vrijdag 2 november 2012

Minnie Mouse birthdaycake

Ik vond het niet moeilijk om het eerste onderwerp voor mijn blog uit te kiezen. Ik kon haast niet meer wachten om te vertellen over de geweldige Minnie Mouse verjaardagstaart voor de derde verjaardag van mijn dochter. Gemaakt door mijn beste vriendin Breg. Ze is super getalenteerd en bakt regelmatig taarten en cupcakes voor feesten en partijen. Ik had haar gewezen op een idee voor een taart op pinterest. en zie hieronder het resultaat.


Te mooi om op te eten zou je bijna zeggen. Nou, dat is best goed gekomen. De taart was ook heerlijk om te eten met een zachte vulling van cake en aardbeien. Uiteindelijk vond ik de taart zelf nog mooier dan mijn pinterest-idee, maar dat wil niet zeggen dat het op pinterest niet stikt van de geweldigste taarten. Als je een idee voor een taart zoekt bij een bepaald thema, dan moet je zeker op pinterest kijken. Je vindt er zelf vaak ideeën, waar je zelf niet eens aan heb gedacht. Pinterest is een eindeloze ideeën- en inspiratieplatform en niet alleen voor feesten, maar voor werkelijk alles. Begin geen feest, geen project en geen onderneming, voordat je op pinterst hebt gekeken. I love pinterest!

Binnenkort kunnen jullie in een guestblog van mijn vriendin Breg lezen over wat er allemaal voor nodig is om deze taart te maken

Soon there will be a guestblog from my friend Breg with more details about the Minnie Mouse cake!

Deel het met je vrienden als je dit bericht leuk vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten