Pagina's

maandag 29 december 2014

Begin 2015 herstart ik met een nieuwe interieur en lifestyle blog

Apartment of Igor Josifovic, author of Happy Interior Blog in the issue of Llamas' Valley - Desire to Inspire
Een nieuwe blog
Ik heb nieuws (gelijk ook de reden waarom het op mijn blog momenteel heel stil is)! Aan het begin van het volgende jaar (ik mik op januari) zal ik herstarten met een gloednieuwe blog! Ik heb er lang over nagedacht, maar ik ga het toch doen.

Ik heb in 2014 zo ontzettend veel bijgeleerd over bloggen. Door zelf te bloggen (veel informatie gevonden via Pinterest), maar ook door middel van diverse blog masterclasses (door de top 10 te bereiken in de Villa Arena blog wedstrijd) en workshops (bijvoorbeeld via Fonq en Hema). Ik heb het gevoel dat ik verder moet en wil.

Ik blog sinds 2012 en ik houd er echt van! Mijn liefde voor interieur, grafisch design, schrijven, fotograferen en nog veel meer, komen voor mij bij elkaar bij het bloggen. Eigenlijk allemaal zaken waar ik nog altijd wat onzeker over ben, maar ik laat mij daardoor niet (langer) meer weerhouden. Bloggen is een soort tweede de natuur voor mij.  En ik wil nog meer doen en bereiken met bloggen en dat kan ik niet op deze plek, op deze 'Zo mooi' blog.

Ik wil graag een blog met een eigen domeinnaam en hosting. Ik kan de domeinnaam 'Zo mooi' helaas niet kopen, want deze is al vergeven. Dus ik dacht, ik start helemaal opnieuw! Ik zal hiervoor ook verhuizen naar Wordpress. Blogger is leuk, maar op Wordpress kan je veel meer met je blog. En ik wil veel meer!

2014 was voor mij een echte 'eyeopener' als het over bloggen gaat en mijn creatieve drijfveren. Naast de super coole lezers van mijn blog (ja, jij!), wil ik ook alle grote en minder grote bloggers bedanken die mij dit jaar hebben geïnspireerd, gemotiveerd en van wie ik veel heb geleerd. Ik ben echt gegroeid als een blogger door jullie! Met mijn nieuwe blog als resultaat.

Verwacht op mijn nieuwe blog meer inspiratie op het gebied van interieur, design, kinderkamers, kinderkleding, leuke shops, styleboards, en ik ben nog veel meer van plan. Ik wil hierbij ook meer van mijn eigen huis laten zien en veel meer zelf fotograferen.

In januari volgt mijn officiële uitnodiging voor mijn nieuwe blog! Deze zal ik verspreiden via de 'Zo mooi' blog en via social media.

Naast het bloggen heb ik dit jaar ook extra genoten van mijn gezin. Begin 2014 was mijn zwangerschapsverlof net twee weekjes begonnen. Een heel bijzondere tijd met mijn twee meiden en hun vader die mij in het laatste trimester van mijn zwangerschap ten huwelijk heeft gevraagd. Yep, dus we zijn momenteel ook hard bezig om een huwelijk te plannen. Echt heel spannend!


Begin of herstart jij in 2015 ook met iets nieuws? Laat het dan weten! In ieder geval veel succes!

See you in the New Year! Wishing you all the best!

Love,

Cindy

In 2015 I restart with a brand new interior and lifestyle blog! The invitation for my new blog, i will share soon! I'm so excited!

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes alvast! Ik zzal je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Cindy, wat spannend een hele nieuwe blog! Ik ben erg nieuwsgierig wat het gaat worden en kijk ernaar uit. Een heel mooi 2015 en hoop je ook dan weer eens tegen te komen. :-) Liefs, Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Sir / Madam,

    Finance cash no collateral required is now approved. You may view it We give financial assistance to who so ever that is interested to get support to finance his / her business Interested people in Financial assistance should please contact us for more details Via (Whats App) number: +919394133968 patialalegitimate515@gmail.com Mr Jeffery

    BeantwoordenVerwijderen