Pagina's

zondag 7 september 2014

Instagram

Je kan mij sinds enkele weken ook volgen op Instagram. Ik had het niet verwacht, maar ik ben een instafan. Pinterest is leuk, maar Instagram is echt gezelliger en laagdrempeliger. Ik gebruik Instagram om heel wat andere creatievelingen te volgen op het gebied van interieur, mode en kids. Een kijkje achter de schermen bij oneindig veel stylisten, bloggers, ondernemers, doe-het-zelfers, etc. Daarnaast gebruik ik Instagram ook om een meer persoonlijke kant van mijzelf te laten zien.
 
Hierboven vind je enkele instagramfoto's van mij. Van links naar rechts en van boven naar beneden:
1. Deze foto heb ik vandaag gemaakt. De laatste keer borstvoeding voor mijn babygirl. Moest ik wel even bij stilstaan.
2. Afrikaanse tanktop die ik samen met mijn zus heb gemaakt voor mijn laatste verjaardag.
3. Expositie bij de Villa Arena Woonmall, van foto's (waaronder die van mij) die zijn gemaakt tijdens de Villa Arena blogwedstrijd.
4. Geboortesuiker van de babyshower die ik mede heb georganiseerd voor een vriendin.
5. Koperen doosje van de H&M met de tekst: "Enjoy the little things in live".
6. Mijn meisje met al haar zelfgemaakte loombandjes om.
7. Uitzicht op mijn nachtkastje vanuit mijn bed, reactie op de vraag #widn (what i'm doing now).
8. Baby zomerjurkje van de hema.
9. Plekje van mijn dochter in de woonkamer.
 
Volg mij op Instagram via @cindyblogtzomooi.
 
Laat jouw instagram accountnaam hier onder achter en dan neem ik zeker een kijkje!

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Leuk! Ik volg jou ook! Mooie foto's. Leuke blog trouwens. Ik moet ook nodig visitekaartjes maken bij vistaprint ;).

      Verwijderen