Pagina's

woensdag 17 september 2014

Trend: I got my eyes on you

Flirting shoe from Chiaraferragni collection

The evil eye trend is al sinds de zomer van 2013 een trend. De hype is toen begonnen met de herfst collectie van Kenzo. Je ziet het nu echt overal terugkomen. Op kleding, sieraden, woonaccessoires, meubels en 'what ever'. Ik zag het al vroeg voorbij komen, maar pas de laatste tijd begin ik het echt leuker te vinden. Een beetje laat, maar nu ben ik helemaal om. Ik hou wel van het thema 'mystiek' op het gebied van design, interieur en fashion. De evil eye beschermt de drager tegen het kwade, dat je het even weet ;). En de evil eye trend wordt op een leuke artistieke manier toegepast. Wat vinden jullie er van? Al iets op het oog om aan te schaffen ;)?
 
Eye pillow from Urban Outfitters
 
Outfit Kenzo fall 2013, photo unknown
 
Embroidered eyes collar from Filaarcana on Etsy
 
Mara Hoffman rug for Anthropologie
 
Micha dress from One of a few
 
Fornasetti small eye table via Liberty London
 
Evil eye ring from Telepresent on Etsy
 
Connie lichti eye bowl via Gormanshop
 
Eye to eye clutch from Romawinkel
 

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke trend, kende ik niet van eerder. Heel apart, creatief en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuke trend he? Ik wilde er al een tijdje over schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen