Pagina's

maandag 10 februari 2014

Back on the blog!


Ik ga verder met mijn blog en ik heb er zin in! Destijds was ik gewoon te druk, te moe en te misselijk, want om te bloggen. Inmiddels ben ik voor de tweede maal een trotse moeder geworden van nog een prachtig meisje. Ze is nu 8 weken oud. Ondanks doorgebroken nachten, geniet ik enorm van deze tijd. Ik ben volop bezig met mijn baby en kleuter, mijn huis, mijn kledingstijl (het is een uitdaging met mijn 'post-pregnancy-body'), mijn haar, mijn gezondheid en mijn opkomend huwelijk. Ja, ik ben eindelijk gevraagd! Ik struin het internet, Pinterest, bladen, beurzen en noem maar op, af om ideeën en inspiratie op te doen. Inspiratie en ideeën die ik graag met jullie wil delen via mijn blog. Dat gevoel om te moeten delen is nooit weg geweest. Met een vriendin ben ik nu ook aan het onderzoeken of we onze creatieve ideeën naar een 'next level' kunnen brengen. Misschien een eigen label? Ik hou je op de hoogte!

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties van volgers die graag wilden dat ik weer verder ging met bloggen.

Deel dit bericht met je vrienden als je het leuk vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten