Pagina's

zondag 24 maart 2013

Motex lettertang via 'PS Ik hou van jou'


Ik kijk al een tijd uit naar een leuke manier om potjes, ordners, lades, cadeautjes, kaartjes, kladblokken, etc.. mee te labelen. Ik ben gek op print. Ik ontdekte deze Motex 202 lettertang via de super leuke webwinkel PS ik hou van jou. Volgens deze site de rolls royce onder de lettertangen. Door aan het letterwiel van de lettertang te draaien, kan worden aangegeven welk leesteken men wil indrukken in de tape.

Deze lettertang is te bestellen via de webwinkel PS Ik hou van jou en wordt geleverd met lettertangtape in de dezelfde kleur als de tang dus gele tang + geel tape etc....
Deze tape wordt geleverd met 2 schijven; kleine letters, hoofdletters, cijfers en emoticons zoals een sterretje, hartje etc...

Als het kon zou ik deze tape vandaag nog willen bestellen. Helaas en natuurlijk zijn de lettertang en alle tapes uitverkocht! Naar verwachting zijn de tangen eind april weer binnen. Abonneer je op de nieuwsbrief van PS Ik hou van jou om geïnformeerd te worden over de exacte dag en tijd. Daarnaast wordt je via de nieuwsbrief ook op de hoogte gehouden van alle andere unieke artikelen voor jou en je kids.

Deel dit bericht met je vrienden als je het leuk vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten