Pagina's

woensdag 2 april 2014

I love crop tops!

Bron: Style Anywhere

Ik hou van de crop top, oftewel de zweeftop, omdat je het op verschillende manieren kan dragen en stylen. Daarbij is het geschikt voor ieder lichaamstype. Ik verstop mijn post-pregnancy-belly graag onder een ruime crop top (er kan net zo goed een smalle taille onder zitten toch?). Zolang ik mijn armen niet al te hoog op til, gaat het goed ;). Ik heb altijd van de crop top gehouden. In de jaren 80 en 90 en aan het begin van deze eeuw (klinkt zo grappig), heb ik ze ook gedragen. Toen voelde ik mij nog op mijn gemak om mijn navel zo nu en dan te laten zien. Voor nu ben ik blij dat de crop top vaak wordt gedragen met een hoge aansluitende rok of broek. Op een lagere rok of broek kan je ook de midi crop top dragen. Deze valt net over de navel en is mijn favoriet. Zie hier onder een paar voorbeelden van hoe je de crop top kan dragen.

Crop top met kokerrok en alles in dezelfde print/Bron: Glitter guide

Sportieve crop top met kokerrok/Bron: Karla's closet


Crop top met jogging broek/Bron: Nadia Aboulhosn

Warme crop top met een laagje er onder en met een Skinny jeans/Bron: The Dailegh

Kim Kardashian 5 maanden na haar bevalling in een crop top met een kokerrok/Bron: Daily mail

Crop top en stevige midi lange wijde rok/Bron: Girl with curves

Crop top met een plissé  midi lange wijde rok/Bron: Haute appetit

Crop top met een wijde broek en een jasje/Bron: Fashion diva design

Crop top en midi lange wijde rok met Afrikaanse printjes (leuk voor mijn opkomende verjaardag/Bron: Pagnifik
 
Crop top van kant met een maxi rok/Bron: Fun fashion gallery

1 opmerking:

  1. heel erg mooi inderdaad, ik vind het vooral mooi met een lange kokerrok eronder

    BeantwoordenVerwijderen