Pagina's

woensdag 5 november 2014

De schattigste superhelden posters van Mrs Mighetto

 
Ik  was gelijk verkocht toen ik deze prints van Mrs Mighetto zag met deze bijzondere stoere, maar ook super schattige  gemaskerde superhelden figuurtjes. De rust, de stijl en het kleurgebruik spreken mij ontzettend aan.
 
Ik ben momenteel echt gek op het superhelden thema wat je nu overal voorbij ziet komen (zie mijn vorige post over het superhelden thema hier).
 
Toen ik deze posters van Mrs Mighetto tegen kwam voelde het echt als een ontdekking. Weer zo'n afmaker voor je kinderkamer! I like, like, like it! Ik ontdekte Mrs Mighetto via Instagram en zo vond ik haar shop. Het enige wat ik over dit merk te weten ben gekomen is dat er 2 vrouwen achter zitten, vanwege een foto die ik tegen kwam. Ik ben helaas niet veel meer over Mrs Mighetto te weten gekomen. De makers wonen duidelijk in Zweden en ik zie niets anders dan de Zweedse taal voorbij komen in hun shop en op al hun social media. Ik kan niet veel maken van dat Zweeds. De posters van Mrs Mighetto zijn in ieder geval prachtig.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten