Pagina's

woensdag 12 november 2014

Trend Grid print mooi in combinatie met pastels, hout en kopper

Kussen van Depeapa
Met mijn liefde voor grafische prints en orde kom ik natuurlijk helemaal aan mijn trekken met de grid print trend. Naar het Nederlands vertaald wordt het de 'rooster print trend'. Ik zag het al een hele tijd geleden voorbij komen. Echt een trend voor de fans van het minimalisme. Ik had niet verwacht dat het toch zo breed op gepakt zou worden. Je ziet de print terug op veel verschillende soorten producten, die te koop zijn bij echte designlabels, maar ook bij bijvoorbeeld de Hema.
 
De grid print is op zichzelf leuk, maar voor je huis is het ook leuk om het te combineren met pasteltinten. Planten en hout staan ook altijd goed bij een minimalistische zwart en witte print. Natuurlijke materialen verzachten de look. Ook goud en kopper doen het goed met deze trend.
 
Ik ben echt fan van het grid print behang van Ferm Living. Deze zou erg leuk staan in mijn gang in combinatie met een botanisch thema, koper en frisse pastels. Ik denk dat ik het ga doen!
 
Behang Ferm Living
 

Mr Larkin, Anna legging
 
Dekbedovertrek van de Hema
 
Foto met producten Country Road via Sfgirlbybay
 
Slaapzak via Anatology

Foto met theedoeken Country Road via Sfgirlbybay
 
Mok via Kate Spade
 
Wasmand Ferm Living
 The grid print mixes well with pastel, plants, wood and copper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten